Fountain Kızlar merhaba 7+6 hamileyim 2. tüp bebek denemesi ile hamile kaldım 5. Haftadan bugune kahverengi kanama geliyor sizde de oldu mu normale döndümü ? Prolutex 25 mg ilaç kullanıyorum sabah akşam doktorlar başka birşey vermiyorlar.
2Mucizelerim- Fountain bnmde 5.hafta da kahverengi lekelenmem oldu 1gun doktorum hemen pruloton yarm ampul iğne verdi günde 3 kere Progestan bde lutinus fitil kullandım.suan 16 haftalgz fitili yeni bıraktım.Ve lekeden sonra ilk muaynede ikizz olduğunu öğrendim blki de yerleşme lekesydi ama camm senn kanaman baya uzun süre olmuş doktorun ne ddi
Fountain 2Mucizelerim- geçen hafta kese göründü kalp atışını duyduk yatıcaksın diyor başka yapılacak bişey yok düşük riski kanamaların hepsi bazı gebeliklerde kanama görülüyormuş stres olmamak elde değil.
2Mucizelerim- Fountain bende 2.tüp Bebek tedavisiyle hamileym inan ben hala korkuyorm bişey olacak diye iş yapmyrm hareket fazla etmiyorum.Seni çok iyi anlıyorum Rabbim inşallah yardmcmz olur korkma ama dikkat et