Nrcncygn İdrar yollarımda enfeksiyon çıktı doktorum bir an önce ürolojiye görünmemi söyledi bu çok ciddi bir durum mu acaba ?
NeslihannK Nrcncygn benimde lökosit 26 cıkmış doktorum suda eritilen bi toz verdi Bu gun onu kullanıcam ekstra bi yere yonlendirmedi kuzum sonucun kac cikmis
Prenses23 Nrcncygn çok geçmiş olsun. Enfeksiyon gebelikle her zmaan çok önemli. Bol bol su iç. En az üç litre. Benimde enfeksiyon oldu ilk haftalar çok su içtim geçti. Hamileliğin başından beri sürekli su tüketirim fazla fazla
NeslihannK Nrcncygn çok fazlada çıkmamış aslında benimki daha yüksek sadece 1 defa kullanmadık toz verdi sağlık ocağına yazdırdım ben
Ogrtmnanne2 NeslihannK benim de 12 çıkmıştı ben de tek kullanımlık tükettim bol bol su ile birşey kalmıyor
NeslihannK Ogrtmnanne2 ilacın ismi neydi acaba hatirliyomusun Inan o kadar çok su içiyorum ki en az 3 litre yinede gecmiyo lanet 🤦🏻♀️ Ilaci bu akşam kullanıcam faydası olur inşallah ya monurol 3 g benim ilacın adı