Selamlar geçen hafta bebeğimde kistik higroma olduğu için 12.haftamda kürtaj olmak zorunda kaldım.Patolojik inceleme istedik sizce pıhtılaşma testi de yaptırmalı mıyım?Patoloji sonucunda neler ortaya çıkıyor?Sonraki süreçte hangi testleri yaptırmalıyım?Doktorum genetik test için erken olduğunu söyledi.