Kızlar merhaba. Geçen gün sezeryana giriyorum dua edin diye yazmıştım şimdi ancak yazabiliyprum doğumumu🙂 o gün muayeneye diye gittik hemoroid problemimden dolayı doktor sezeryan önerdi yatışım oldu dşünmeye fırsat bile olmadı aslında umarım hayırlısı olmuştur. Heyecan panik yapamadan bir anda ameliyathanede buldum kendimi😬 önce damar yolu açıldı nabız tansiyon ölçen Cihaz takıldı. Daha sonra anestezici iğne yaptı omurilikten kızlar ama korkucak birşey yok birşey anlamıyorsunuz iğneden ki ben canı fena tatlı biriyimdir kesn ağlarm diyordm ama ne ağladm ne çok aşırı panik oldum Allahım sabrını veriyor çok şükür. Tabi ufakta olsa stres olmuyor diyemem🙂 daha sonra kızlar ayaklarım uyuştu doktorlar geldi acı yok ama sadece çekeleme itip kakmaları hissettm açıkçası rahatsız edici biraz ama acı falan zaten yok. Ben ikidebr nabzımı soruyorm tabi bayılırım diye korktum göremem o anı diye🙂 sonra sağolsun orda anestezici fotograflarımızı çekmiş attı bize hiç fotografçı tutmamıştık😂😂😂 öyle böyle derken odama alındım. Evet yürümek hareket etmek ilk başlarda zor oluyor kızlar tam toparlanamadm hala 15.05.2018 de saat 13.00 da dünyaya geldi oğluşum☺☺☺ İlk gnden dha iyiyim ama çok şkür darısı hepinizin başına arkadaşlar hayırlısıyla kucaklarınıza alın sizde bebişlerinizi 😌😌😌😌