Dndulgr Merhabalar 😊 35. Haftadayım. Artık hazırlıklara son gaz devam. Ağda yaptırmaya hangi hafta başladınız. Bi de kovitten dolayı güvenip gidebildiniz mi kuaföre. Ben de gitmeyi düşünüyorum. Ama cesaret edemiyorum. Nasıl çözümleriniz var bu konuda?
alkilic Dndulgr temiz olduğuna emin olduğum kuaföre gittim göbeğimden dolayı kendi işimi kendim göremediğim zaman gitmeye başladım 39.haftamdayım en son 37’de gitmiştim doğurmazsam şu karantinam bittiğinde tekrar gidicem inşallah🤲🏻
Halimer Dndulgr bn bugun gıtcemm 35+6 yım bır ay oncede gıtmıştımm carsamba kontrol gunu catı muyanesı yapar dıye bugun gtcm
kubra_c Dndulgr Her zaman gittiğim kuaförüme hamile olduğumu extra dikkat ettiğimi söyledim akşam saati gidiyorum en son benden baska kimse olmıycak sekilde ayarlıyorum gidiyorum zaten sedye örtüsü vs her kişide değişiyor siliniyor buna dikkat edilmeli kuaförümde bende maskeli oluyoruz baska kimse olmayınca da risk aza iniyor 🌸
Zerin1234 Dndulgr ben 37 den sonra her hafta bikini bölgesine Ağda yapmaya başladım haftada olmasada iki hafta kısa tüylenmeler oluyordu az az 39 haftada yım en son bir hafta önce yapmıştım bide bugün yaptım bacaklarım ise 10 gün önce kuaföre gittim son 5 günüm kaldı
Dndulgr Krizantem_ ben de korona başladı başlayalı bi kere bile gitmedim kuaföre. Önlem alıp gidersem inşallah bişey olmaz diye düşünüyorum
minik0507 Dndulgr canim ben hep agda yaptirdim. Suan 38+1 im 3 gun once yaptirdim dogum icin artik . Cok buyuk kolaylik ve surekli agda yaptigim icin cok fazla acimiyor . Jiletten sonra olursa cok aciyor ama . O yuzden tavsiyem hep agda yaptir.
Halimer Dndulgr aynen canım 10 dkakda alıyo kadın hemen cok canımda yanmadı rahatsın bir süre en azından biden bu haftaşarda ansızın gelir bebek felan diye de temiz olsın
Zerin1234 Dndulgr ayna kullanıyorum kendim alıyorum çok ta temiz oluyor kuyruk sokumuna kadar alıyorum temiz olsun diye
minik0507 Dndulgr canim ben bu yasima kadar hep agda yaptirdim. Hamileligimden oncede bekarkende hep agda kullandim zaten.