Adakseda 36+6 haftalık gebeyim bugün doktorum gün verdi 26 kasıma 😇rahimde perde olduğu icin bebeğim dönemiyor. bana doğum öncesi vereceğiniz tavsiyelere ihtiyacım var 🙏
Asiyeozgur Bizde 36+5iz 39.haftadan sonra dedi sezaryen için sizin neden erken alıyorlar yoksa benim mi geç 🤔
Adakseda Asiyeozgur aslında 23-30 kasım arasında bi tarih seç dedi ben 26 yi sectim çünkü suyunda da azalma var Ayriyeten yeri de daralıyo