Saliha_123 normal yoğun bakıma değil, bütün doğum yapanları aldıkları bir yoğun bakım varmış. Anne ve bebek 24 saat orda kalıyormuş, hemşireler bakım konusunda destek oluyorlarmış. Arkadaşım geçen yıl orda doğum yaptı bu şekildeydi. Ama şuan nasıldır bilmiyorum. Sizin az kalmış. Bizi aydınlatırsınız 😊