Merhaba hanımlar , ben iki gündür nezleyim butun akıntısı hafif öksürük var. Arada belime ağrı giriyor karnıma ağrılar giriyor ama öyle şiddetli ağrılar değil. Kanamam falan da yok çok şükür. Aklıma bir şey takılıyor 13 ya da ileri haftalarda daha bebeği hissetmeden kalp durması yaşayan var mı herhangi bir belirti var mı ? Allah ne derse o olur bu bebek bana hayırlı değilse zaten olacağı varsa yiyecek ekmeği yoksa bu dünyada zaten rabbim nasip etmez. Ama insan bir tedirgin oluyor. Başına gelen var mı böyle bir şeyin ? Doktora gidemiyorum gripten dolayı almıyorlar. 8 gün sonra randevum var o zamana kadar grip geçerse alacaklar geçmezse beklemek zorundayım 😔