122011 Benim arkadaşımın eltisi yapmış. Bebek 4 kilonun üzerindeymiş. Doğum esnasında ben yapamayacağım beni sezeryana alın demiş ama doktorlar almamış. Kadının bacak içleri, kasıkları mosmos olmuş. Dikişler de cabası. Çok zor iyileşmiş. Yani korkutmak istemem ama bildiğim bu. Doktorunuzu dinleyin derim. 😊