Leman3 bende 33 haftalığım tam orda birşey atıyor ve çıkacak mı noluyor diyorum 32. Hafta kontrolümde bebeğin kafası aşağıdaydı normal doğum pozisyonunu almış demişti doktorum ve ultrasonla bakarken tam kasık altıydı muhtemelen sizinde bebiş artık aşağıya inmiş olabilir