Bence bu süreçte ilgilendiğiniz tek şey çekirdek aileniz olması gerekiyor. 24 haftalık dediğinize göre artık 6 aylık olmuş, cinsiyeti belli bu yüzden ufak tefek alışverişler de çok normal ☺️ İsim konusu zaten bazen bebeklerin cinsiyeti belli olmadan konuşulur erkek olursa şu isimi istiyorum, kız olursa şu olur diye tatlı heyecanlar bunlar ☺️ Kuşak farkından dolayı büyükler bizim gibi düşünemeyebiliyor maalesef ama çekirdek aileniz dışında kimsenin dediğini umursamamak gerekiyor diye düşünüyorum. Biliyorum hamilelik, hormonlar heyecanlar bu süreçte zaten hem hamileliğinizi bebeğin mahremiyeti için çok konuşmamak, hem de heyecanınızı doya doya yaşamak için herkesle paylaşmamanızı öneririm. Unutmayın kucağına alana kadar babalar bile baba olmayı hissedemiyorken dışarıdan böyle şeylere üzülmeyin lütfen. Çünkü o bizim içimizde bizimle büyüyen bir heyecan. Dua etmeyi ihmal etmeyin. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️