Merhaba 11 haftalık hamileyim ve hamileliğimin başlangıcından beri kabızlık sorunu yaşıyorum folik asit olarak i Mom kullanıyorum ondan dolayı mı bilmiyorum ama hiç bir doğal yol çözüm değil ve doktor tavsiyesiyle duphalac kullanıyorum ve inanılmaz tiksindim içemiyorum benim gibi bu sorunu yaşayan anneler nasıl başa çıkıyorsunuz gerçekten günlük yaşantımı etkileyen bir sorun…