kader_akgun Kızlar merhaba 30 haftalık hamileyim ve artık ne zaman temizlik yapsam karnım ve kasık bölgemde setlesmeler oluyor ve hemen dinlenmezsem karın ağrısına dönüşüyor.Bir fikri olan var mı 1.aydir kontrole gitmedim hiç
imren91 kader_akgun 33 haftalığım. Arada karnım sertleşiyor, çocuk bi yere toplanıyor. 1 dakika sonra geçiyor. Geçiyorsa sıkıntı olmaz. Vücut kendini doğuma hazırlıyor, kasılmalar da bu şekilde olacak demek ki
Hazalveannesi kader_akgun aynen canım bende 31+3 haftalıgim aynı senin dediğin gibi oluyo çok canım acıyo mesela dün gece tam 2 saat boyunca kasiklarimdan tekmeledi hiç durmadan çok canım yandi ve hâlâ kasıklarima dokunamıyorum ağrıdan 🤷♀️
Dilanilngi kader_akgun ben daha biraz önce konuştum drla bunu asla normal değil dr arayın ki siz henüz 30’ncu haftadasınız
Melikeakkc kader_akgun canım temizlik ii yaparken ister istemez kaslarımızı sıkıyoruz. Hamilelikten dolayı kaslarda gevşeme olur bizde zorlayınca ağrı ve sertleşme olarak geri dönüyor ağır iş yapma. Yorma kendini magnezyum iç
Deletedmom95 kader_akgun çok sık oluyorsa sancıdır. Doktorunuza bildirin bu durumlarda. Ama nadir oluyor dinlendikçe geçiyor ise vucud kendini doğuma hazırladığı içinde olur🌺
kader_akgun Deletedmom95 tahmin edebiliyorum ama yine de insan korkuyor ilk bebeğim bir de daha önce de düşük yaptığım için korkuyorum
Elfffcnnn28 kader_akgun doğduktan sonra geçecek canım doğuma kadar devam 😊 bebek doğma alıştırmaları yapıyor
Eylul2018 Zaten uygulamada yazıyor yalancı sancılar yaşayabilirsiniz bu haftalarda vücut kendini doğuma hazırladığı için böyle oluyor Muş e zaten bebek büyüüdüğü için alanı daralıyor hareketlerini daha net hissediyoruz bende aynı durumdayım
Elfffcnnn28 kader_akgun acı eşiğin düşüktür o yüzden aşırı hissediyosundur Allah yardımcın olsun canım
kader_akgun Elfffcnnn28 cümlemizden canım aslında fiziksel olarak çok dayanıklıyimdir acıya ama bende anlamadım 😂
S-r-p kader_akgun valla kasılmalar ve ağrılara çok dikkat et canım ben iş yapma sevdasına kasılma ağrı yaşadım hastanede yattıö şimdi en ufak şeyde kötü oluyorum hep yatıyorum bebek doğmaya çalışıyo hemen o kasılma ve ağrılar zaten doğum hazırlığı