Tugce16_ Kızlar sizde oluyor mu nefes almakta zorlanyrm otururken ayaktayken sanki taş var midemde karnmda tıkanıyor gibi oluyorum
Kellebekk Tugce16_ bana da olmaya başladım 25 haftamdayım eğilmekte zorluk nefes darlığı oluyor can sıkıcı .artık hoplamak zıplamak kendime dikkat etmemek istiyorum 🤣
Espi Tugce16_ bende 21+3 haftadayım karnımın yanlarında batma oluyor. Bende onu anlamıyorum bebekten mi başka bişeyden mi 🤷♀️ Rabbim bebişlerimizi korusun 🤲
Busraa72 Otururken bende dik oturmak zorundayım yoksa goguslerimn tam altı ağrı oluyor uyuşukluk hissi oluyor yatarken sırtımı dik tutmak zorundayım zor Allah kolaylık versin hepimize 🤗 36+3
Melikeakkc Tugce16_ sen 22 de böle diyorsun 31+3 varya yatamıyorum artık o baskıdan nefes darlığından 😂 ilerde bıkacaksa çok merak ediyorum artık o eğilememe durumu başladı hiç sorma 😂😂
Aselm25 Ayy bu nefes alamama olayı benide bitiyor 22 haftalığım sanki zorla nefes alıyorum yatamıyorum oturtamıyorum çok zorlanıyorum 😞