KbraOuz Kızlaar 5+4 günlük bebeğin ultrasonda görünmemesi normalmi başına gelen oldumu kese oluşmuş şuan ama bebek gözükmedi doktorum erken dedi 2 hafta sonra gel tekrar dedi başına gelen varmıı?
Hatunnn KbraOuz herkeste ayni olmayabiliyor benim gorunmustu mesela ama o aralikla gorunmeyen bi cok kisi var bekleyin stres yapmayin🙂
Zeynooo KbraOuz küçük daha acele etme ben de 5 haftalıkken gittim kese vardı üç hafta sonra gel dedi sabret biraz 🙂 sağlıkla al kucağına insAllah 😉)
Deletedmom67 KbraOuz tatlım 7.haftada kese 8.haftada kalp atısı duyulmuştu bende oda vajinal karnımdan değil 😊
Hatice44 KbraOuz cnm ben 5. Haftada kalp atışını duymuştum ama hiç önemli değil bebekten bebeğe değişiyormuş
Denizinannesi07 Haftayı bekle kalp atışını duyacaksınız inşallah 5. Hafta çok erken hatta benim 5. Haftada kese gözükmedi özel bölgeden bakarak görmüştü doktorumuz
KbraOuz Ben çok kafama taktım acaba boş gebelik olabilirmi diye ve çok sabırsızlanıyorum görmek için zaman geçmiyor sanki internette araştırmama göre 7. Haftada bile gözükmeyenler var ama yinede tedirgin oluyorum 🤷🏼♀️
Sukeyne 5+1 de keseyi gördüm yalnızda 1 hafta sonra randevum var 7 haftalık olacağız. inşallah bebeği görürüz. Bende senin gibi Kafama taktım biraz korkuyorum da boş gebelikten. Umarım sadece kuruntu yapıyoruzdur 🤗
Elfth Benim de beş haftada bebek görünmemişti hatta kalbini de doktorun çağırdığı tarihte duyamadık insan endişeleniyor tabi ama kafana takma kötü birşey yoktur hayırlısıyla
Nulu Benim 6-7 haftalık ken kese bile yoktu canım iki hafta sonra gittim ozaman gördük kuzuyu geç döllenme olabiliyor saklanıyor bazen sen içini rahat tut bi kaç hafta bekle 😊