Merhaba arkadaşlar cumartesiden beri hafif kanamalar başladı dün gece bir avuç kadar gelince bugün hemen doktora gittik ve kese iki tane ikiz dedi doktor ama bir kese tam gelişmemiş diğer kese de yolk kesesi falan herşey normal bu kesenin biraz çapı Farklı birde rahim ağzı kısalığı oluşmuş dedi kanama olduğu içinde hemen yatış verdi çok korkuyorum bişey olur diye ve ikiz olduğunu öğrenince şok oldum bu durumu yaşayan var mi acaba benim gibi varsa lütfen yazın