Mom-2 Kızlar 24+2 ikinciye hamileyim fakat ilkinde hiç böyle birşey olmamıştı böyle aldığım nefes yetmiyormuş gibi hissediyorum bazen 😒 normalmi sizde de böyle oluyormu neyden kaynaklanıyor acaba ?
Goncikim Mom-2 bende 25 haftalığım ve nefes çok zor alıyorum özellikle akşam saatlerinde ve yatakta 🤦🏻♀️
beyza-guven bende de oluyo o arada nefessiz kaliyo gibi oluyorum sonra derin bi nefes aliyorum su falan içiyorum kendimce ama normalmis yani öyle biliyorum
Byzaoz Goncikim ay evet ayniyiz ya gündüz hicbir sıkıntı yok ama aksam olunca aldigim nefes az geliyor sanki