Mltmbktr Merhaba bebek hareketleri 22 haftadan beri hissediyorum ve çok hareketliydi 🙏🥰 Bu hafta baya azaldı hissediyorum ama daha az başına böyle birşey gelen var mıdır ?
Mom-2 Mltmbktr bende burda bekleyeyim bende 24+2 yim geçen haftalarda çok hareketliydi ama son 3-4 gündür baya azaldı
Gizem9093 Mltmbktr Merhaba 🥰 Bizde 25 haftalık olduk ben ilk harekeleri 24. Haftada hissetmeye başladım, yine gün içerisinde çok fazla hissetmiyorum çalıştığım için sanırım 🤷♀️ Ama tekmeleri kuvvetli baya 🥰
Mltmbktr diyhomelif MystryYYy Mom-2 benim de öyle oldu bir çoşkuyla başladım şimdi ara sıra minik hareketler geçen hafta gitmiştim doktora sorun yoktu ; acaba gitsem mi bilemedim. Acaba yeri daralıyor diye mi hareket alanı kısıtlanıyor bilemedim kızlar 🤷♀️🌸