Busra5168 Kızlar bugün doktora gittim 33+2 günlüğüm ve bebeğim 2500 kilo bana diyet yapmamı söyledi doktor yemek az yiyince başım dönüyor şekerim düşüyor aç kalınca sizcede fazla mı normal doğum istiyorum fazla kilosu dedi moralim bozuldu
Halimer Busra5168 bende. 33+1 de 2400. Dedi önde gidiyor dedi ama bana diyet yap filan demedi 2 hafta sınra kontorole gel dedi bakalım carsamba günü gidicemm gene önde mi gidiyo acaba cünkü ben normal dogum istiyorummm
Birgunmutlaka Busra5168 ben 34 haftalik dogum yapmak zorunda kaldim bebegim 2560 gram di diyete hic gerek yok bebegin normal senin canim. Suyuyla falan o olcu oluyor doğduğunda aza iniyor o kilo
Deletedmom412 Busra5168 500 gram fazla ama onlar takip ederler gerek 1900 2000 olması lazım ama doktorlar da zaten 3 kiloyu geçince onlar kendisi doğuma alırlar seni ama normal istesen bile zor olur sanırım biraz ama sapma payıda varmış kilonun gönlünü ferah tut kucağına kavuşuncağın anı hayal et normal sezeryan farkeder mi insan diyor kucağıma alayım sağlıcakla ne olursa olsun
Busra5168 Birgunmutlaka normal doğum yapman rahat Bi doğum yapman için 3 3500 kilo doğum yapman lazım dedi o zamana kadar geçer mi acaba kilosu diyet yap diyorlar moralim bozuluyor canım yemek yemek istiyor ama napıcam bende bilmiyorum
Busra5168 Deletedmom412 fark etmez tabi sağlıkla gelsinde öylede söyledikleri zaman insan ister istemez morali düşüyor
Birgunmutlaka Busra5168 30 haftadan sonra hic kilo almadim benimki kadar yiyen insan yoktur herhalde 30 haftaya kadar cok kilo aldiydim korkma ALLAH nasıl kararlaştırdi ise öyle olur sen dua et ve tadını cikart
Nilllll Busra5168 bana 34 haftalık 2. 900 dedi canım hatta ben de gebelik şekeri var diyet yapıyorum ama şeker durumunu sormadı bile hiç önden gidiyor bizim de
Seval22 Busra5168 32+0 da 2300 dü benim oğlumda bende diyet yapıyorum gerçi zaten hep dikkat ederim 5 kilo aldım şimdiye kadar herşey bebeğe yaramış yediklerimin meyve ve kuru yemişi azalttım