Ebru5555 canım inan ben de herseyi akısına bırakan biriydim catı muaynesnden sonra doktor normal doguma cok uygunsun dedi epidurale karar verdik. Sancım ckmadı kontrolde zaten hiç agrım olmamstı. 1 gun sonra sabahtan baslyan gaz sancıaı gibi sancılarım oldu artık periyotlar halinde gelıyodu yalancı sancı sandm kasılmalar ola ola gezrm yemek yedim. Saat ilerldkce arttı tabi lekelnmem oldu sancı kısmalrını gecim herkesin agrı eşiği farklıdır 🤷🏻♀️🙈
Baya bir sancı cektim 4 cm acklık olunca ertesi sabah epidural iğnem yapıldı tam rahatladım suyum geldi ama bulanıktı mger bebek kakasını yapmıs ondna dolayı beni kontrol altında takıp ettiler epiduralin ilk doz etkisi gecti sonrası malum daha da vurmadılar cocuk riske girer diye sancı serumu taktılar benim dogumum zor oldu baya yaptım yani ordan cıktıgı an butun acın gecıyo. Rahatlıyosun korkma Allah yardım edıyo