Nursahcan Canım benım nts de sancıö cıkmamıstk ama baya sancım vardı belim kopacak gıbıydı yuruyemıyprdum agrıdan eger sancım cıktıysa acılman da yakındır
Nursahcan Ozoooo o zman doğum yakındır benm sancım gecen sefer cıkmadı bunda da öle sancım yok gıbı cok nadır agrım oluyor