Gonca-y [url=https://hizliresim.com/bBxpXx][img]https://i.hizliresim.com/bBxpXx.jpg[/img][/url] 12+4 olduk bugün ikiliyide yaptırdık,ultrasonda NT ve NB 1.8 mm. normal mi hanımlar 🥰 Kan cuma sonuçlanacak 🙏🏻
Gonca-y Ebrumihrimah doktorun en son bana vermiş olduğu raporda yazıyor canım. Crl,Bpd,Fl,Fhr,NT ve NB mevcut. Belki hastaneden hastaneye değişiyordur.
Ebrumihrimah Gonca-y bugün gittim 11+2 herşey normal bir sıkıntı yok dedi rabbime şükür 🤲 Haftaya birdaha gel ikili tarama için dedi ultrasyon kagidinda nt yi gördüm de diğerini göremedim
Gonca-y Ebrumihrimah [url=https://hizliresim.com/vS5B1O][img]https://i.hizliresim.com/vS5B1O.jpg[/img][/url] Böyle bir rapor verdiler bu sadece ultrason raporu, daha kan sonuçlanmadı.🌸
Ebrumihrimah Gonca-y anladım canım rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah kazasız belasız 🤲