Kızlar merhaba , bebeğime nevresim alacağım guzel bir şey olsun istiyorum ama instagramdaki nakışlı nevresimleri falan beğenmiyorum , nevresimin üstünde her yerinde bebeğin isminin yazmasını istemiyorum.
Beğenmediğim halde de fiyatları da çok yüksek , siz nereden aldınız? Pages home var Instagramda ordakiler biraz hoşuma gitti ama aşırı pahalı
Karacada beğendim bi tane nakışlı yıldızlı sade bir model o da 450 lira, hiç değilse yan koruması da dahil ama yine de çok pahalı geldi :(
Siz nerelerden aldınız