OzgeSevimli Kızlar 32 haftaligim gebelik sürecinde sağ bobrekte idrar toplaması oluştu hep sol tarafıma yatıyorum sağ tarafıma yatinca çok ağrım oluyo ve tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorum hemen Yasayanlar var mi nasıl durumunuz ?
Cakil01 OzgeSevimli Doktorum beni bu hafta uyardı (25) sağ tarafa yada sırt üstü yatmak bebeğe değil sana zarar verir böbreklerine baskı yapabilir bebek bu nedenle ağrıların olur mümkün olduğunca sol tarafa yat baskıyı azalt demişti. Bence bir görüşün doktorunuzla bi çözümü vardır