835161 Kızlar sizinde rahim kisminizda bir şişkinlik oluyor mu bebek büyüyor malum benim de karnım biraz çıktı fakat bugün fark ettim karnimin sag alt rahim kısmında çok hafif bir şişlik oldu acaba bebek mi yer değiştiriyor sizce
Busra34ybg 835161 benimde sağ kısmımda vardı hafif bi şişlik geçti karnım iyice belli olmaya başladığı için