prensesim35 Ayseekrt hastane çok çok iyi oğlumda da gidiyordum normal doğum yaptım sancımı odamda çektim ve odamda doğum yaptım sadece sezeryan olanlar başka odaya alıyolar ameliyat olduğu için şinasi kılıça gidiyorum doktorum ilgili öneririm
Ayseekrt prensesim35 Evet o doktarun ismini çok duydum ama çok yoğun ona randevu alamadım acabaa sonradan alma şansım olurmu
prensesim35 Ayseekrt bn internet üzerinden alıyorum gerçekten zor buluyorum sürekli bakıyorum bu sefer bulamadım can ata ya aldım yarın randevum arkadaşımda can beyi çok övdü şinasi beye bulamayınca can a aldım
Ayseekrt prensesim35 İnternet üzerinden nasıl alıyorsunuz acaba Mehmet adiyeke verdiler benim de randevumu
prensesim35 Ayseekrt ona da gittim ondan da memnun kaldım herşeyi sormadan söyledi uygulama var canım MHRS diye onu indirdim telefon numarası ve tc. Kimlik no ile giriş yapıon istediğin hastaneyi doktoru kendin seçiyorsun daha kolay