Deniz71 Arkadaşlar ben ayın 27 sinde regl oldum ve 19.gün yumurtlama gördüm adetime 8 gün var ve 3 gün üst üste değerlendirdim gebe kalma ihtimalim var mı ilk aydan önceki zamanlarida degerlendirdim yinede 😥
Purpura26 Deniz71 Ben de 2 aydır kullanıyorum bu ay hamile kaldığımı öğrendim 😃 geçen ay 3 gün değerlendirmiştik bu ay bir gün yumurtlamayı değerlendirdik bir gün boş geçti 3. Gün tekrar değerlendirdik ve tatatataaaam 🤰
MinikMucizeninAnnesi Her gece ilişkiyi önermiyorlar sperm kalitesi düştüğünden dolayı 😌 Doktorların önerisi gün aşırı ilişki 😌 Bizde o şekilde deneyerek ilk ay hamile kaldım. Darısı başınıza inşallah en yakın zamanda güzel haberler verirsiniz 🙂
ogluileannesi Purpura26 canım ikiside çok koyu iken mi değerlendirdin ? Silikleştiğinde yani çatlama olduğunda mı değerlendirdin yoksA?
Deniz71 Purpura26 canım ınsallah bu ay olur benim çok istiyorum yumurtlama yi geç gördüm ama 3 gün üst üste değerlendirdim birde fakat ben yumurtlama yi 2 gün üst üste köyü olarak gördüm insalllah bende gUzeL haber almak istiyorum
ogluileannesi Purpura26 bende öyle yaptım bu ay, geçen ayda ovü ile takip ettim olmadı bu ay inşallaj h olur 🥺🥺
Purpura26 ogluileannesi Bak ilk ay denediğimde çok stres yaptım ve 3 gün üst üste oldu. Bu ay yumurtlama günü yatılı misafirim vardı 😃 çok özenli bişi olmadı yani. Bizim unlu mamülerimiz var usta işi bırakınca eşim gece çalışmaya indi. çağırdım 2 dakka geldi gitti 😅 ben de öyle yatıp bekleyemedim çok ama oldu işte
ogluileannesi Purpura26 demek ki nasipte varsa sıklığı önemli değil Allah istesin kafada rahat olsun yeter 🙏🏻 Sağlıkla al kucağına canım bana da bi dua et hayrına 😊🤲🏻
Purpura26 ogluileannesi Rabbim inşallah hakkında en hayırlı zamam ne zamanda o gün müjdeli haberi almayı nasip etsin kuzum sana 🤲
Purpura26 Deniz71 Geçen ay ben de 2 gün gördüm olabilir yani canım. Hiç kendini strese sokma geçen ay gerçekten 1 ay değil 1 yıl gibi geçti. Ama bu ay okadar rahattı ki. İnşallah gönlüne göre olsun her şey
Busrakb55 Ben ovülasyon testlerinde hiç pozitif yakalayamadım 2 ay boyunca. Ama hamileyim. O testlere pek güven olmuyor