Canım ben daha doğum yapmadım ama baya arastırıdö benm normal gözüküyor eger sezeryan keısn se yanına
nescafe kesınlıkle al baş agrısı için iyi diyorlar
elbise seklinde gecelik al dıgerı dıkısını zorlar
mesane pedi kullancaksın dıger kilot seklınde olan dıkıs yerını zorlayıp agrı yapıyormus ve korse