Kızlar adete 4gun kaldı 21ekim son adet 21kasim gosteriyor takvim son iki ay düzenli oldum gosterilen tüm yumurtlama yüksek zamanları değerlendirdim adetim düzensiz olduğu için genelde aslına bakarsanız adet bitiminden itibaren günaşırı denedik bugün test yaptım negatif çıktı 😔 ilk gebeligimde altı ay denedim düzensiz olduğu için şimdi tekrar aynı süreci yaşama yorgunluğu çöktü üstüme bu ayda hüsran gibi geliyor şimdi. Biliyorum stres yaptıkça olmuyor yaşadım ama yine girdaba girdim iki yaşında bir kızım var bir kardeşi olsun istiyorum günlük ev işlerime bile odaklanamiyorum çok mu erken yaptım yoksa olsa çıkar mıydı