Mavininannesiseyda haftada plesenta aşağıdaydı doktorum bunu pek önemsemedi ben de normal yürüyüşüme ev işlerime vs devam ettim 16.haftamda gittiğimde yukarı çıktığını söyledi. Ancak bebek aşağıda duruyormuş herhangi bir risk yok dedi
ysfali06 Mavininannesiseyda aynen öyle diyorlar, zaten en geç 24 haftaya kadar çıkması lazımmış yukarıya kanama yoksa ve rahimi tamamen kapatmadığı sürece doktorlar risk görmüyor. Şuan 20 haftalığım 18de hala aşağıdaydı birkaç güne bakalım ne olmuş 🤷♀️