Ceyda1251 Düzenli regl olmayan biri olarak söylüyorum emin ol hamile kalacaksan düzenli regl olamasan da kalıyorsun. Benim ırsi adet düzensizliğim vardı (annemden) + pcos teşhisi konmuştu bir yumurtalığıma. Ötekinde de iki tane kist vardı. Çok önceleri 4-5 ayda bir adet olurdum, evlendikten sonra 2-3 aya indi ama asla düzene girmedi. 4 yıl çocuk istemedik, sonraki bir yıl denememize rağmen olmadı. Aşırı kafaya takıyordum, yaş geçiyordu, adetim de düzenli değildi ki ovulasyon falan takip edebileyim. Herkes kafaya takma diyordu ama takma demekle olmuyor tabi insan bir anda kafasından silip atamıyor. Ama sonra karar verdim, dedim ki bunun aşılaması var, tüp bebeği var tıp gelişti sonuçta. Ha hiç olmayacaksa da olmayacak yani, Allah öyle yazdıysa bunu değiştirebilecek güç kimde olabilir. Salıcam artık kendi haline, düzenli ilişkiye girerim, oluyo mu olmuyo mu kafama da takmıcam artık dedim. Bi süre böyle de olmazsa tedavi oluruz dedim. Ne zaman bunu dedim, o zaman hamile kaldım. Yani demem o ki kilo vermeyi kendin için yap, pcosu falan kafana takma. Doğru zamanda geliyor bebişler, sonuçta kaderde ne varsa o.