Haticekelesoglu Merhaba anne adaylari, sezaryen doğum yapacağım ama anestesi için kararsız kaldım internetten araştırdım çoğu epidural anestezi denildi sizlerden de fikir almak istiyorum hangi anestezi tavsiye edersiniz? İnanın kafam çok karışık bu konu üzerinde
Ayseege6156 Haticekelesoglu bu konuda bilgim yok ama şunu söylemek isterşm kendi düşüncem ben normal istiyorum doğumu olmazsa sezeryan olucak onuda kesinlikle epidural yaptırıcam çünkü o an bebeğimi görmeyi çok isterim en azından kafam ayık ve odaya alındığımda bebeğimi güzelce emzirebilirim ona kendimi tamamen verebilirim diye düşünüyorum tam anestezi olduğunda hiç bişeyden habersizsin ayılman geç oluyor ayılsanda kendine gelemiyorsun bence ablamda iki sefer gördüm çünkü bence epidural yaptır
Rmeysa_1661 Haticekelesoglu ben ilk oğlumda acil sezeryan olduğum için genel aneztezi ile oldum çok zor bence kalkar kalkmaz ağrı başlıyor sersemlik mide bulantısı öksürük hepsi bir arada ilk gün inanın çok zor geçiyor. Şimdi şubatta doğum yapacağım inşallah spinal istiyorum bakalım 🤗
Mervee88 Haticekelesoglu bana ameliyathanede genel mi istersin spinal mi diye sordular bende doktor olan sizsiniz daha iyi bilirsiniz dedim ve durumumun gayet iyi olduğunu heyecan veya korkum olmadığı için spinal olmamın daha uygun olduğunu söylediler.. acı hissedersem genele döneceğini söylediler ama gayet iyiydi muhabbet edebildim bütün ameliyat boyunca ve kendime gelmem çok daha kısa sürdü.. benden sonra birini acil sezaryene aldılar ve genel anestezi verdiler ayılırken çok kötüydü sadece bebeğim diyebiliyordu kadının ağzından başka hiç bir şey çıkmıyordu😔 ben baş ağrısı filan çekmedim ama sıvı alabilirsin dedikleri ilk an bol bol su içtim 1 bardakta kahve😊 Doğumdan bir gün sonra köprücük kemiğimde ağrı olmaya başladı ama sıcak tutunca hemen geçiyordu.. ağrılar insandan insana değişiklik gösterebiliyor hiç kimsenin hikayesi aynı değil o yüzden çok araştırıp kendinizi korkutmayın🥰 hayırlısıyla kucağınıza aşın inşallah 🙏🏻
Haticekelesoglu Ayseege6156 kesinlikle bu düşünce ile bende karar vermeyi düşünüyordum, çok teşekkür ederim cevabınız için 🙏🏻
Elisa Haticekelesoglu 2 yıl önce acil sezeryan oldum spinaldi ve 24 kasım da doğuma gireceğim tercihim yine spinal😊