Yagmur515253 19 haftalığım baş ağrım çok fazla, özellikle eğilince, yataktan kalkınca çok şiddetleniyor. doktorum sinüzit belirtisi olabilir dedi; 3 ayı doldurduktan sonra bir nebze azaldı ağrılar. inşallah sizin de azalır . bu arada parol önerildi, içsem de içmesem de fark etmiyor bana