Buglemcik_2020 Merhaba diyelim ki hamile iken Corona gecirirsek onuda girip ile karıştırır ayırt ademezsek bu şekildedir kan sulndirici kullanmamış oluruz yinede her ihtimale karşı kan sulandırıcı icmelimiyim
Ftmsrkn Buglemcik_2020 öncesinde de kullanılmamalı DİE biliyorum şu covid olmama rağmen ilaç vermediler önermiyorlar hamilelere
mlsmrtgl Buglemcik_2020 O mantıkla bakarsanız bilmediğimiz çok rahatsızlığımız var. Hangi birinin önlemini alacağız ? Varsayımlar üzerinden ilerleyip ilaç kullanmak doğru olmaz.
mercimeginanne Buglemcik_2020 kan sulandırıcı neden içiceksin anlayamadım covid olmamak için mi?? 🤔🤔 hamilelikte covid olursanız ilaç bermiyor genelde doktorlar vitaminle falan atlatmaya çalışıyorsunuz yazanlar hep öyle yazdı
[silindi] Buglemcik_2020 zaten her covid geciren hamileye kan sulandirici vermiyorlar, sizi takip eden doktorunuza danisip uygun gorurse almaniz en mantiklisi, sizin surecinizi o takip ediyor ve biliyor.
Ftmsrkn Busraaa16 teşekkür ederim hayır covidden dolayı hiçbir ilaç vermediler hastahane de gözlem altında kaldım sadece parol ağrı kesici başka hiçbirşey vermediler kendi ilaçlarımı kullanmamı istediler sadece ve doğal yollarla atlatmamı söyledi doktorlar
Busraaa16 Buglemcik_2020 eşim covit oldu bana belirti olmadığı için test yapmadılar ama doktorum temaslı olduğum için coraspin içebilirsin dedi. Yani kesin iç ya da içme de demedi o yüzden Benim de inanılmaz kafam karışık 🤔
Duygusuz Buglemcik_2020 aynen o şekilde oldu tat koku kaybı yasayınca test yaptırdım 3 hafta sonra kadın doguma gittim Dr um hemen bebek aspirini baslıyoruz gec bile kalmıssın dedi kan sulandırıcı olarak kullanmamız gerekiyomus bu arada benim testim negatif cıktı ama Dr kesinlikle covid gecirmişsin dedi ve hala tat koku kaybı var 2 ay olcak nerdeyse
mercimeginanne Buglemcik_2020 anladığım kadarıyla korona değilsiniz ki olsanızda durumunuz ağır olmadıgı sürece vermiyorlar hiç birşey. Kendi kendinize bişey kullanmamanızı öneririm. Doktorunuza danışın
Tugba0101 Doktorunuz tahlil yapmadan mı veriyor ben şuan covidim doktorum hemen tahlil istedi tahlil sonucum yüksek çıktığı için göbekten kan sulandırıcı verdi