Smgyy Mom3434 canım benim başından beri var ilaç kullanıyorım cok yüksekti ilaçla düştü yüksekse bebeğe zararı oluyormuş aman allah korusun dikkat et
Miragee Mom3434 ben 50 mg levetron kullanıyorum dengede tutmak için zaten hamilelikte çok çıkar.. Tuzdan uzak dur ayrıca tuz troid tetikler
Miragee Mom3434 hayır kuzum merak etme olsa bana olurdu.. Benim doktorum ben 15 le dogum yaptım sadecesenin tüm enerjini alıyor dedi.. İlk 3 ay çok tehlikeli