34_21_23 aslihangacal uygulamada en altta en solda bebeğim amblemi tıklayın orda günlerin altında yazıyor bebeğinin ne büyüklükte olduğunu
Yenianne001 Elma olduk 🧿🧿🧿 çok heyecanlıyım Progestan iğne vurunuyorum, oturamıyorum acısından ama her şey bebeğim için. Moralim de çok bozuk 14+4 olduk. Siz neler yapıyorsunuz