Merhaba arkadaşlar grip oldum ondanmıdır bilmiyorm bebek mi baskı yapıyor yine bilmiyorm okadar ağrı ve batma hissi varki göğüs kafesimde anlatamam geceden veri ağlıyorum uyutmuyor . Sabaha karşı daha da şiddetleniyor nefes almak acı vermeye başladı özellikle yatınca çok şiddetleniyor acile gitsem mi gitmesem mi bilemedim 2 gündür hep hastane kapılarındayim gripten neyapmalıyım