Biz 12. Haftada Nifty testi yaptırmıştık. Orda herseyimiz şükür temiz çıkmıştı. Geçen haftalarda detaylı da kalpte parlaklık delik göründü. Doktor tüm çocuklarda olduğunu. Kalp gelişimini 2 yasında tamamladığını söyledi. 28/32 arası tekrar uğrayın bakalım bi dedi. Yani cogu bebekte oluyormus. Sizde icinizi rahat tutun 😊 hatta geçmezse ameliyatlık bir durum olup olmadığını sordum. geçmezse Ameliyata gerek olmadığını söyledi.