Rumeysagnc Ya aşırı canım istiyor ve gebelikte kullanılır mı bilemiyorum hiç riskim yok sadece cnm istiyor 11 haftalığım içsem bi zararı olır mu?
Gozde2625 Rumeysagnc doktorun da iç diyeceğini sanmıyorum ben çünkü keyfi bir durum için kullanmak istiyorsunuz bence aklınızdan bu düşünceyi atın
Aysun1983 Merhaba 😊12 haftalık gebeyim corasprin ve oksapar kan sulandırıcı iğne kullanıyorum gebelikte corasprinin zararı yok ama sen yine doktoruma sor bence
Duygusuz Rumeysagnc ben covid gecirdim Dr um bebek aspirini verdi bir aydır kullanıyorum ama siz nki keyfi oldugu için bence içmeyin