Zeynnpk Canerkan1 koyuluk daha yeni kürtaj olduğun içinde olabilir. Bana da yumurtlama gelmedi daha koyu olmasi gerekir
Fatmagl_01 Canerkan1 anladım canım ama yumurtlama olması için iki çizginin aynı koyulukta olması gerek
Canerkan1 Fatmagl_01 olaca varsa olur da insan bişeyler yapmak istiyo sanki nenekerimizin vaktında ovulasyon mu vardı
Canerkan1 Zeynnpk zaten benimde aklıma geldi 4 5 gün evvel gebelik testi yaptım hala çok silik bir çizgi vardi
Zeynnpk Canerkan1 muhtemel öyledir. Kurtaj haftasina gore kimi doktor bekle diyor kimi hemen deneyebilirsin diyor. Istersen bir adet geçmesini bekle.
Canerkan1 Zeynnpk benim doktorum hiç bişey söylemedi ben beklemek istemiyorum bazılarından duydugum kadarıyla kürtajdan sonra kolay hamile kalanlar varmış
Zeynnpk Canerkan1 dogru kolay kalınabiliyor. Doktorunda bekle demediyse sana kalmış. Ama yumurtlamayi bulman belki zor olur bu ay. Hayırlısı olsun. Testi takip et. Yumurtlama olursa illa pik yapar