28+3 ten Merhaba hamişler ☺️ Hamileliğin başlarında geceleri tuvalete kalktığım çok oluyordu artık sabah 6gibi bir defa kalkmış oluyorum. İdrarım çok fazla ve sıkışık gelmiş oluyo o rahatlamayla birlikte bebeğim anında hareketleniyor. Acaba bu sıkışıklık ona zarar veriyor mudur ya da alan açıldığı için rahatlamayla birlikte hareket ediyo ve bi sıkıntı yok mudur🙈 umarım doğru ifade edebilmişimdir. Yaşayan var mı :)