Günaydın herkese... 15 haftalık gebeyim ve gebeliğin en başından beri ağzımda olan kötü tada bir çözüm bulamıyorum. Bunun hormonlardan kaynaklandığını biliyorum, ama ne yesem geçmiyor. Var mı acaba deneyip fayda gördüğünüz bir şey? Paylaşırsanız çok sevinirim...