Merhaba bayanlar, ben çorumluyum iş dolayısı ile şırnakda yaşıyorum. Burda imkanlar pek elverişli olmadıgı için doğumu batmanda düşünüyorum. Ultrasona göre 33 haftalıgız. 2 hafta önde gidiyoruz. İlk gebeliğim oldukca korkuyorum ve cok narin bi insanım. Batmanda olup da bana önerebileceginiz anlayışlı bi doktor var mı acaba?