Ben 22.haftadayım bu hafta benim de çok iştahım açıldı. Ama fazla kilo alırsam hem sağlığım hemde psikolojim için kötü olacağından kendimi frenliyorum 😂 Yediğim zaman da genel olarak meyve türü şeyler yemeye çalışıyorum. Genelde bebeğe yarayacak şeyler yani