Ben Sefaköy medipole gidiyorum. İlk gebeliğimde sorunluydu düşük yaptım. Şerife hanıma gitmiştim kötü diyemem iyi doktor. Tülay hanımdan asla memnun kalmadım. Zaten kanamam vardı alttan muayene de o kadar sert davranmıştı ki kanamam arttı hiç umursamadı bile baş belasıyım gibi davrandı kalbi atan bebeği almayı teklif etti kabul etmedik. Elif hanıma muayene oldum şimdiki gebeliğimde kanamam olmuştu nöbetçi doktor o vardı ona muayene oldum o da hiç bilgi vermedi ultrason net bakamadı. Şuan İrem yengele gidiyorum çok memnunum. Tek tavsiye edebileceğim doktor kendisi