HryYksl Kızlar 39 haftalık olduk doktor 40a kadar doğurdun doğurdun doğuramadın diğer doğum yöntemlerini deneyeceğiz şekerin olduğu için 40dan sonra bekleyemeyiz dedi neler yaparsam normal doğumu tetikleyebilirim
Wantedsoul HryYksl ahududu çayı, adaçayı, göğsünden süt gelmeye başladıysa eğer göğsünü sık o rahim kasılmalarına da sebebiyet veriyormuş. Normalde yasaklıyorlar göğüs sıkmayı ki erken doğum olmasın diye.
Muvahhide2 HryYksl ilişki, plates topunda hareketler ve yokuş çıkmak ben de 40+2de doğum yaptım o gün bu dediklerimin hepsini yapmıştım ertesi gün doğuma gittim özellikle yokuş çıkın eşinizde yanınızda olsun tabi nolur nolmaz
Zuleyhaaysel_ Wantedsoul yanlış bilgi, Çoğu kişi tarafından göğüs sıkması Erken doğum riski olduğuna inanır ama öyle bir durum yok
rahmeli20 Muvahhide2 bu dediklerinizi sadece o gün mu yaptınız yoksa daha önceden baslamismiydiniz yapmaya
Zerin1234 Muvahhide2 sakıncası yoksa bir sorum olacak ilişki demişsiniz 39 +2haftalık gebeyim 37 haftadan özür dilerim ama ilişkiye girmiyoruz doktor da yasaklamamış ben sadece tedirginim ilişkiye girmek hızlandırır mı gebeliği riski var mıdır bir bilginiz varmı bu konuyla ilgili
HryYksl Muvahhide2 pilates topu hareketleri, squat ve yürüyüşleri arttırdım. Yokuşu da bi deneyeceğim teşekkür ederim ☺️
Muvahhide2 rahmeli20 önceden de yapıyoduk ama doktorum normal olmazsa suni vericem dediği için o gün özellikle hepsini yapmıştım gece 2 de çıkıp yokuş indim çıktım sabah 4 buçukta sancım gelid
Muvahhide2 Zerin1234 ilişki hem doğumu hızlandırır hemde kolaylaştırır canım doğum sandım geldiği ilk anda bile girsen bir sorun olmaz. Doktorunuz da yasaklamamış bence artık bu haftadan sonra başlayın
HryYksl Zerin1234 bugün doktorum doğumu tetiklemesi ve hızlandırması için ilişki önerdi zaten yasaklamamıştı
Zerin1234 HryYksl çok iyi kontrole gitmedim uzun zamandır soramamıştım bide çekindiğim den dolayı sağolun 🙏