Bende roxy dalan ve dalin yumuşatıcı ile yıkadım ilk bebeğimi 2. Yide öyle yapıcam kokusu bebek gibi hala burnumda roxy de yumuşatıcı kullanmaya bilirsin gerek Yok aslında yumuşacık oluyo azıcık koysan bile çok köpürüyor ben kendi çamaşırlarımı bile yıkıyordum sonuç hep kucağımda bana bebeğin gibi kokuyorsun diyorlardı ☺☺😍👶👶