Tgncr05 Cananckmk emla çok iyi anestol de var ama hamilelikte kullanılır mı acaba onu bilmiyorum bi zararı var mıdır yok mudur🙄🤷♀️
mercimeginanne MihricanA nasıl kulkandınız emlayı yaaa bn yıllar önce denemiştim sanki uyuşturmadı bi daha bırakmıştım. Gerçekten işe yarıyormu
ipekipek Benim vajinusmus hastalığım döneminde en pahali uyuşturucu kremleri dahi kullanmama rağmen bir işe yaramamisti Tavsiyem bosuna paranızı ziyaan etmeyin okadar etkili değiller çünkü
Cananckmk Emlayı kullanmıştım seneler önce sanki hiç bir işe yaramamıştı,doktorumda erkek sormaya cekiniyorum 😪
Tgncr05 MihricanA olsun canım sen yine de bi doktoruna danış şimdi biz söylüyoruz ama ne olur ne olmaz🤗
MihricanA Tgncr05 31. Haftadayim kullnıyorum hep insallah olmaz nette sormustum bi doktora zararı yok demisti
minik_kalbim Cananckmk hamileyseniz kullanmayın ben emla alirken eczaci hamilelikte kullnmyin demişti