Sare34 39+3 teyiz hala doğuramadım ağrılarım çok arttı yürümek, yatakta sağa sola dönmek bile işkence gibi geliyor bana ama hala doğuma dair bi belirti bile yok napıcam bilmiyorum😐
MiniKaya Sare34 38+3 tık yok gayet rahatım birtek mide yanması rahatsz ediyor başka hiç birşey yok 😀 bizim oğlanın keyfi yerinde sanırım 😀
yagmurclk Sare34 39+6 bekliyoruz bir belirtimiz yok gelmeye dahil:) yarın doktora gidicez bakalım ne olacak 😌🤲
Zerin1234 Sare34 aynen benimde 39+2haftalık gebeyim aşırı sancım var ama herhangi birşey yok yürümekte zorlanıyorum uykusuzluk kramplar son 5 günüm kaldı bakalım
Elifymn MiniKaya aynı 38+3teyiz bizde aşırı derecede mide yanması başladı bi kaç gündür 🤷🏻♀️ Birde arada vajinamdan ve kasıklarımdan sancı giriyo azıcık da bel ağrım var bizim oğlan içeriyi seviyo sanırım
Wantedsoul 39+3 olduk bizde de bir belirti yok şimdilik. Rabbim vaktini zamanını ayarlamıştır en hayırlı şekilde gelsin inşallah bebişlerimiz🤲🏻🥰
Neslyhn Elifymn 38+5 ama ağrılarım ve midemin durumu sizinle aynı. Her gün 40 dk yürümeye çalışıyorum. Bugün hurma ve squata da başlayacağım.
MiniKaya Elifymn benimde gece kasık ağrım oluyo bide uyandığımda regl ağrısı gibi ağrım oluyo ama geçiyo 1 saate fln 🤷🏻♀️
Elifymn Neslyhn bende sabah akşam squat yapıyorum yarın randevum var bakalım doktorumuz ne diyecek 🤷🏻♀️ Hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah çocuklarımızı
Zehram 35ebrar35 Allah yardımcıniz olsun inşallah çıkınca yazın bakalım.nasil geçecek bende yarın gün alacağım kaç haftalıksiniz
Hppymm-3 37+3um 3 4 gündür acayip mide yanması yaşıyorum resmen boğazım alev alev 😏 geçen hafta bı gün kasıklarıma sancı girmişti ama iş yaptığım içindi sanırım şimdi gayet iyiyim( mide yanması hariç tabikiiiii)..
rahmeli20 Sare34 37+2 haftalığız bizde en çok zorlayan mide yanması diğer türlü arada bel ağrısı falan oluyor ama aşırı değil Daha çatı muayenemizde olmadi doğum şeklimiz belirsiz
minik0507 Sare34 38+1 im agrilarim oluyor karnimda kasilmalar hissediyorum sertlesiyor ve vajinamda asiri derecede agri oluyor saga dola bile donemiyorum yatarken. Bekliyorum hala
demiriz Sare34 38+5 teyiz henüz elle tutulur bi belirti yok bende bişiler yapmayı düşünüyorum meme ucu masajı falan inş en güzel zamanda gelir meleğim
Svde 40+1den selamlar. Hergün sancım varmış gibi… yarın kontrolde ne dicek doktor bakalım🙁 üstelik ilki sezaryendi bunu normal bekliyoruz😅