Papatyamsi Esraensar evet kuzun normal bir durum bende o haftalarda mutfağa giremezdim kafami kaldiramazdm yataktan suan 4 aylık olduk cok şükür hepsi bitti rahatladım sende rahatlicaksin sadece az sabır seni cok iyi anliyorum😐
Lokumcuk Esraensar normal ve geçecek canım merak etme ben suan tam 16 haftalıgım Rabbime bin sükür artık yiyip yiyip doymama moduna geçtim böylesi güzelmiş 😂
Kellebekk Esraensar benden çok bulantısı olan olamaz diye düşünüyordum resmen aşırı kötü durum 15.16.haftadan sonra keyiflenmeye başlarsın biraz daha 😊 ben 25 haftam ama bulantı ilacı bırakmaya korkuyorum bir gün bile denemek kâbüs
Esraensar Papatyamsi ay valla kuzum ya ölüyorum zannediyorum yoğurtlu seyler dışında bişey yiyemiyroum Bide limonmuş geliyor ilaç da kullanmak istemiyorum İnşalalh geçer senin de mi bu haftaya kadar çok olamamıştı yani ben çok rahattım bu hafta arttı 🥺
Sbnm06 @Esraensar 9+3 uz bizde bulantilar artti:( sivilceler bulanti halsizlik bas agrisi var da var:)
ZehraM2 MihricanA ilaçta fayda etmiyor bende öyleyim kafayı yemek üzereyim 🤦♀️🤦♀️ Hastalıklı geziyorum evde
Papatyamsi Esraensar evet canim benimde o haftalarda arttı inanki gece af edersin kusmaya kalkıyordum ama bende cok çok limon yedim unutmam o günlerimi😆
MihricanA Esraensar Insallah cok zor cunku 13. Hafta halsiz düştüm su bile icemiyordum 3 gün hastanede kaldim vitamin takviyesi yaptılar prilam dr diye bi ilac verdiler çıkarken hamileler icin uretilmis 10 mg zaten bende ilactan korkardim ama en güzel ilacmis aylardir kullaniyorum
Esraensar MihricanA anladım kuzum 13. Hafta da mı başladı yoksa daha önce mi başlamıştı, kilo da alamamışsındır korkuyor insan bebeğe zarar mı acaba diye 😑
MihricanA Esraensar Önceden başladı ilaci gece 1 tablet aliyorum tüm günümü kurtariyor o zamanlar kilo vermistim alacagima simdi aldim baya ama bebek de büyüyor ya Allaha sukur o ilaci cikarandan Allah razi olsun diyorum hep
Yasom Benim de 15 +4 günlük hamileyim ilk zamanlar çok kötüydüm su bile içsem çıkıyordu sürekli uykum geliyordu ama şükür şimdi çok iyiyim ara ara bulantılar oluyor tam bitmedi yinede bunada şükür 🙏
momcemre1 36 haftalığız hala bulantım var maalesef ilk 3 ay bitince geçer diye bekledik geçmeyince prilama başladım doktorumun tavsiyesi ile. Umarım sizinki geçer 🙏🏻
minikbaby06 Esraensar normal maalesef 14 haftadayım hala aynı boğazımdan yemek geçmiyor mutfağa giremiyorum 😐